Locum vill använda statistikkakor/cookies i syfte att löpande förbättra webbplatsen. Samtycker du till det? Om du inte klickar på "Ja, jag samtycker" sätts endast de kakor som är nödvändiga för att webben ska fungera.
På grund av ett planerat driftstopp i Faciliate går det inte att felanmäla via webben (Weblord) klockan 09-10 onsdagen den 5 februari. För felanmälningar eller beställningar under den perioden går det bra att kontakta kundtjänst via telefon 08-123 172 00 eller kundtjanst.locum@regionstockholm.se.
Tid: Onsdag, den 21 februari 2024, kl. 14.00
Plats: Stortorget, Lindhagensgatan 98
Kallade: Styrelsen för Locum AB
Mötet är avslutat.
Protokoll från styrelsemötet 2024-02-21
Dagordning
Inledning
1. Öppnande av mötet och upprop
2. Godkännande av föredragningslista
3. Föregående styrelseprotokoll den 30 januari 2024
4. Val av protokolljusterare
5. VD-rapport
Beslutsärenden
6. Årsredovisning, verksamhetsberättelse, särskild bolagsredovisning, hållbarhetsrapport samt årsuppföljning intern kontrollplan 2023 för Locum AB
(LOC 2023-0002)
7. Yttrande över remiss av Kompetensförsörjningsstrategi
(LOC 2023-1151)
8. Yttrande över Samverkansmodell för samverkan med civilsamhälle, invånare och intresseorganisationer
(LOC 2023-1210)
9. Upphandling avseende parkeringstjänster för Landstingsfastigheter Stockholm (LFS)
(LOC 2023-0660) - SEKRETESS
10. Godkännande av uppdaterad Övergripande risk- och sårbarhetsanalys -
SEKRETESS - K3
(LOC 2023-0045)
11. Inriktnings-, planerings- och programbeslut avseende Huddinge sjukhusområde – nytt ventilationssystem
(LOC 2023-1243)
12. Svar på skrivelse från Liberalerna (L) avseende uthyrning av lokaler
(LOC 2024-0216)
13. VD-beslut
(LOC 2024-001)
Övrigt
14. Övriga frågor
15. Nästa möte äger rum den 19 mars