Locum vill använda statistikkakor/cookies i syfte att löpande förbättra webbplatsen. Samtycker du till det? Om du inte klickar på "Ja, jag samtycker" sätts endast de kakor som är nödvändiga för att webben ska fungera.
På grund av ett planerat driftstopp i Faciliate går det inte att felanmäla via webben (Weblord) klockan 09-10 onsdagen den 5 februari. För felanmälningar eller beställningar under den perioden går det bra att kontakta kundtjänst via telefon 08-123 172 00 eller kundtjanst.locum@regionstockholm.se.
Tid: Onsdag den 23 oktober, kl. 14.00.
Plats: Södersjukhuset
Kallade: Styrelsen för Locum AB
Mötet är avslutat
Protokoll från styrelsemöte 2024-10-23
Dagordning styrelsesammanträde
Inledning
1. Öppnande av mötet och upprop
2. Godkännande av föredragningslista
3. Föregående styrelseprotokoll den 24 september 2024
4. Val av protokolljusterare
5. VD-rapport
Beslutsärenden
6. Planeringsbeslut avseende Huddinge sjukhusområde – C1.61 personalrestaurang
renovering kök
(LOC 2022-0530)
7. Fastställande av fullmakt till Locum AB:s verkställande direktör
(LOC 2024-1003)
8. VD-beslut
(LOC 2024-0001)
9. Månadsrapport för januari – september 2024 för Locum AB och fastighets- och servicenämnden (fastighetsverksamheten)
(LOC 2024-0005)
Övrigt
10. Övriga frågor
11. Nästa möte äger rum den 26 november