Locum vill använda statistikkakor/cookies i syfte att löpande förbättra webbplatsen. Samtycker du till det? Om du inte klickar på "Ja, jag samtycker" sätts endast de kakor som är nödvändiga för att webben ska fungera.
På grund av ett planerat driftstopp i Faciliate går det inte att felanmäla via webben (Weblord) klockan 09-10 onsdagen den 5 februari. För felanmälningar eller beställningar under den perioden går det bra att kontakta kundtjänst via telefon 08-123 172 00 eller kundtjanst.locum@regionstockholm.se.
Tid: Torsdag den 24 januari 2019, kl. 14.00-15.15
Plats: Södertörnssalen, Landstingshuset, Hantverkargatan 45
Kallade: Styrelsen för Locum AB
Mötet är avslutat
1. Öppnande
2. Landstingsfullmäktiges val av styrelse för Locum AB (LOC 2019-0074)
3. Godkännande av föredragningslista
4. Val av sekreterare för 2019
5. Föregående styrelseprotokoll den 22 november 2018 (LOC 1801-0133) och protokoll från extra bolagsstämma den 19 december 2018 (LOC 1801-0142)
6. Val av protokolljusterare
7. Arbetsordning för styrelsen samt instruktion för verkställande direktör i Locum AB
(LOC 2019-0038)
8. Firmateckningsrätt i Locum AB
(LOC 2019-0037)
9. Avtal avseende genomförande av fastighetsverksamhet
(LOC 2019-0058)
10. Verksamhetsplan 2019 för Locum AB
(LOC 2019-0051)
11. Sammanträdestider 2019 för styrelsen i Locum AB
(LOC 1801-0138)
12. Ändring av bolagsordning för Locum AB
(LOC 2019-0059)
13. Förteckning övriga anmälningar
(LOC 2019-0039)
14. Övriga frågor
15. Nästa möte