Locum vill använda statistikkakor/cookies i syfte att löpande förbättra webbplatsen. Samtycker du till det? Om du inte klickar på "Ja, jag samtycker" sätts endast de kakor som är nödvändiga för att webben ska fungera.
På grund av ett planerat driftstopp i Faciliate går det inte att felanmäla via webben (Weblord) klockan 09-10 onsdagen den 5 februari. För felanmälningar eller beställningar under den perioden går det bra att kontakta kundtjänst via telefon 08-123 172 00 eller kundtjanst.locum@regionstockholm.se.
Tid: Onsdag den 20 mars kl. 14
Plats: Södertörnssalen, Landstingshuset
Kallade: Styrelsen för Locum AB
Mötet är avslutat.
Protokoll från styrelsemötet 2019-03-20.
1. Öppnande
2. Godkännande av föredragningslista
3. Regionfullmäktiges val av ledamot i styrelsen för Locum AB
4. Föregående styrelseprotokoll den 20 februari 2019
5. Val av protokolljusterare
6. VD-rapport
7. Inledande av upphandling avseende ramavtal för Arkitekttjänster samt antagande av upphandlingsstrategi – Sekretess för bilaga 1
(LOC 2019-0072)
8. Inledande av upphandling avseende dynamiskt inköpssystem för Byggprojektledning samt antagande av upphandlingsstrategi
(LOC 2019-0157) - Sekretess för samtliga handlingar
9. Sammanträdestider 2019 - muntligt
(LOC 1801-0138)
10. Anmälan av genomförd upphandling avseende ramavtal för LED-armaturer
(LOC 2019-0173)
11. Övriga frågor
12. Nästa möte