Locum vill använda statistikkakor/cookies i syfte att löpande förbättra webbplatsen. Samtycker du till det? Om du inte klickar på "Ja, jag samtycker" sätts endast de kakor som är nödvändiga för att webben ska fungera.
På grund av ett planerat driftstopp i Faciliate går det inte att felanmäla via webben (Weblord) klockan 09-10 onsdagen den 5 februari. För felanmälningar eller beställningar under den perioden går det bra att kontakta kundtjänst via telefon 08-123 172 00 eller kundtjanst.locum@regionstockholm.se.
Tid: Onsdag den 12 juni 2019, kl. 13.00
Plats: Gjörwellsalen, Landstingshuset
Kallade: Styrelsen för Locum AB
Mötet är avslutat.
1. Öppnande
2. Godkännande av föredragningslista
3. Föregående styrelseprotokoll den 15 maj 2019
4. Regionfullmäktiges val av styrelse för Locum AB
(LOC 2019-0512)
5. Val av protokolljusterare
6. VD-rapport
7. Tertialrapport, inklusive prognos 1, april 2019 för Locum AB och fastighets- och servicenämnden (fastighetsverksamheten)
(LOC 2019-0601)
8. Budgetunderlag 2020 för Locum AB och fastighets- och servicenämnden (fastighetsverksamheten)
(LOC 2019-0130)
9.
10. Yttrande över landstingsrevisorernas årsrapport 2018 för Locum AB
(LOC 2019-0595)
11. Fastställande av policydokument
(LOC 2019-0537)
12.
13. Beslutsordning för Landstingsfastigheter Stockholm
(LOC 2019-0125)
14. VD-beslut
(LOC 2019-0463)
15. Protokoll från årsstämma 13 maj 2019
(LOC 2019-0512)
16. Övriga frågor
17. Nästa möte