Locum vill använda statistikkakor/cookies i syfte att löpande förbättra webbplatsen. Samtycker du till det? Om du inte klickar på "Ja, jag samtycker" sätts endast de kakor som är nödvändiga för att webben ska fungera.
På grund av ett planerat driftstopp i Faciliate går det inte att felanmäla via webben (Weblord) klockan 09-10 onsdagen den 5 februari. För felanmälningar eller beställningar under den perioden går det bra att kontakta kundtjänst via telefon 08-123 172 00 eller kundtjanst.locum@regionstockholm.se.
Tid: Onsdag den 25 september, kl. 15.00
Plats: Nya Karolinska Solna, Hörsal A8:04 (Herbert Olivecrona)
Kallade: Styrelsen för Locum AB
Obs! Mötet föregås av ett seminarium. Se separat program.
Mötet är avslutat.
Styrelseprotokoll från mötet 2019-09-25.
1. Öppnande
2. Godkännande av föredragningslista
3. Föregående styrelseprotokoll den 28 augusti 2019
4. Anmälan från ledamot/ersättares avgång från styrelsen i Locum AB
(LOC 2019-0870)
4A. Anmälan av ny suppleant i styrelsen för Locum AB
(LOC 2019-0074)
5. Val av protokolljusterare
6. VD-rapport
7. Kompetensförsörjning
8. Månadsrapport januari-juli 2019 för Locum AB och fastighets- och servicenämnden (fastighetsverksamheten)
(LOC 2019-0130)
9. Delårsrapport 2019 Locum AB och fastighets- och servicenämnden (fastighetsverksamheten) - rev 2019-09-19
(LOC 2019-0130)
10. VD-beslut
(LOC 2019-0463)
11. Övriga frågor
12. Nästa möte