Locum vill använda statistikkakor/cookies i syfte att löpande förbättra webbplatsen. Samtycker du till det? Om du inte klickar på "Ja, jag samtycker" sätts endast de kakor som är nödvändiga för att webben ska fungera.
På grund av ett planerat driftstopp i Faciliate går det inte att felanmäla via webben (Weblord) klockan 09-10 onsdagen den 5 februari. För felanmälningar eller beställningar under den perioden går det bra att kontakta kundtjänst via telefon 08-123 172 00 eller kundtjanst.locum@regionstockholm.se.
Tid: Onsdag den 11 december 2019, kl. 14
Plats: Skärgårdssalen, Landstingshuset
Kallade: Styrelsen för Locum AB
Mötet är avslutat.
Protokoll från styrelsemötet 2019-12-11.
1. Öppnande av mötet och upprop
2. Godkännande av föredragningslista
3. Föregående styrelseprotokoll den 23 oktober 2019
4. Val av protokolljusterare
5. VD-rapport
(LOC 2019-0187)
6. Månadsrapport januari-september samt januari-oktober 2019 för Locum AB och fastighets- och servicenämnden (fastighetsverksamheten)
(LOC 2019-0130)
7. Verksamhetsplan Locum AB 2020 -2022
(LOC 2019-1074)
8.Remissyttrande - Strategi för innovation
(LOC 2019-0999)
9. Utredning angående högre ambition för installation av solceller samt förstudie avseende solceller på Regionens fastigheter
(LOC 2019-1038)
10. Revidering av avtal om genomförande av fastighetsverksamhet mellan fastighets- och servicenämnden och Locum AB
(LOC 2019-0058)
11. Delrapport 2019 från Regionrevisorerna
(2019-1031)
12. VD-beslut
(LOC 2019-0463)
13. Övriga frågor
14. Nästa möte