Locum vill använda statistikkakor/cookies i syfte att löpande förbättra webbplatsen. Samtycker du till det? Om du inte klickar på "Ja, jag samtycker" sätts endast de kakor som är nödvändiga för att webben ska fungera.
På grund av ett planerat driftstopp i Faciliate går det inte att felanmäla via webben (Weblord) klockan 09-10 onsdagen den 5 februari. För felanmälningar eller beställningar under den perioden går det bra att kontakta kundtjänst via telefon 08-123 172 00 eller kundtjanst.locum@regionstockholm.se.
Tid: Torsdag den 20 februari 2020, kl. 14
Plats: Skärgårdssalen, Landstingshuset
Kallade: Styrelsen för Locum AB
Mötet är avslutat.
Protokoll från styrelsemötet 2020-02-20.
1. Öppnande av mötet och upprop
2. Godkännande av föredragningslista
3. Föregående styrelseprotokoll den 30 januari 2020
4. Val av protokolljusterare
5. VD-rapport
6. Yttrande över revisorernas rapport 7/2019, Hållbart byggande
(LOC 2020-0065)
7. Yttrande över revisorernas rapport 8/2019, Strategisk planering och samordning av vårdfastigheter
(LOC 2020-0031)
8. Yttrande över remiss, Plan för införande av kategoristyrt inköpsarbete i Region Stockholm
(LOC 2019-1206)
9. Försäljning av Beckomberga 1:1 och Follingbo 2
(LOC 2020-0536)
10. Årsredovisning, verksamhetsberättelse, bolagsstyrningsrapport och hållbarhetsrapport 2019 för Locum AB samt verksamhetsberättelse för Fastighetsverksamheten
(LOC 2019-0130)
11. Upphandlingsstrategi ramavtal byggservice – Sekretess
(LOC 2019-1113)
12. VD-beslut
(LOC 2020-0032)
13. Övriga frågor
14. Nästa möte