Locum vill använda statistikkakor/cookies i syfte att löpande förbättra webbplatsen. Samtycker du till det? Om du inte klickar på "Ja, jag samtycker" sätts endast de kakor som är nödvändiga för att webben ska fungera.
På grund av ett planerat driftstopp i Faciliate går det inte att felanmäla via webben (Weblord) klockan 09-10 onsdagen den 5 februari. För felanmälningar eller beställningar under den perioden går det bra att kontakta kundtjänst via telefon 08-123 172 00 eller kundtjanst.locum@regionstockholm.se.
Tid: Torsdag, den 27 augusti 2020, kl.1400
Plats: Locum AB, Östgötagatan 12, möteslokal Årstaviken alternativt digitalt via Microsoft Teams
Kallade: Styrelsen för Locum AB
Mötet är avslutat.
Protokoll från styrelsemötet i Locum AB 2020-08-27.
1. Öppnande av mötet och upprop
2. Godkännande av föredragningslista
3. Föregående styrelseprotokoll den 11 juni 2020
4. Val av protokolljusterare
5. VD-rapport
6. Omvärldsbevakning inför 2021
7. Månadsrapport för januari-maj 2020 för Locum och FSN fastighetsverksamheten
(LOC 2020-0100)
8. Yttrande över revisorernas årsrapport 2019 för Locum AB
(LOC 2020-0657)
9. Samordnad upphandling av Teknisk förvaltningsentreprenad utemiljö för Södersjukhuset (LOC 2019-0488) och förvaltningsområde Syd och Nord
(LOC 2019-0978) – Sekretess
10. Yttrande över remiss Strategi för suicidprevention
(LOC 2020-0650)
11. Inriktningsbeslut avseende objektet Anpassning Radiumhemmet
(LOC 2020-0337) - UTGÅR
12. VD-beslut
(LOC 2020-0032)
13. Övriga frågor
14. Nästa möte