Locum vill använda statistikkakor/cookies i syfte att löpande förbättra webbplatsen. Samtycker du till det? Om du inte klickar på "Ja, jag samtycker" sätts endast de kakor som är nödvändiga för att webben ska fungera.
På grund av ett planerat driftstopp i Faciliate går det inte att felanmäla via webben (Weblord) klockan 09-10 onsdagen den 5 februari. För felanmälningar eller beställningar under den perioden går det bra att kontakta kundtjänst via telefon 08-123 172 00 eller kundtjanst.locum@regionstockholm.se.
Tid: Torsdag, den 26 november 2020, kl. 14
Plats: Digitalt via Microsoft Teams
Kallade: Styrelsen för Locum AB
Mötet är avslutat.
Protokoll från styrelsemötet 2020-11-26.
1. Öppnande av mötet och upprop
2. Godkännande av föredragningslista
3. Föregående styrelseprotokoll den 22 oktober 2020
4. Val av protokolljusterare
5. VD-rapport
6. Inriktningsbeslut avseende anpassning av lokaler för IVA på Södersjukhuset
(LOC 2020-0777)
7. Genomförandebeslut för PCI/PACE-interventionsavdelning på Södersjukhuset
(LOC 2019-0256)
8. Yttrande över remiss Riktlinjer för informationssäkerhet
(LOC 2020-0375)
9. Yttrande över remiss Policy Hållbarhet för Region Stockholm
(LOC 2020-0350)
10. Yttrande över remiss Riktlinjer för anti-korruption och representation
(LOC 2020-0345)
11. Yttrande över remiss Verksamhetsskyddspolicy
(LOC 2020-0372)
12. Teknisk justering av belopp till upphandlingsstrategi Danderyd avseende stomentreprenad av vårdbyggnad
(LOC 2020-0108) - SEKRETESS
13. Teknisk justering av belopp till upphandlingsstrategi Danderyd avseende mark- och grundläggningsentreprenad ny vårdbyggnad
(LOC 2020-0107) - SEKRETESS
14. Månadsrapport januari-september 2020 för Locum AB och fastighets- och servicenämnden (fastighetsverksamheten)
(LOC 2020-0100)
15. VD-beslut
(LOC 2020-0032)
16. Övriga frågor
17. Nästa möte