Locum vill använda statistikkakor/cookies i syfte att löpande förbättra webbplatsen. Samtycker du till det? Om du inte klickar på "Ja, jag samtycker" sätts endast de kakor som är nödvändiga för att webben ska fungera.
På grund av ett planerat driftstopp i Faciliate går det inte att felanmäla via webben (Weblord) klockan 09-10 onsdagen den 5 februari. För felanmälningar eller beställningar under den perioden går det bra att kontakta kundtjänst via telefon 08-123 172 00 eller kundtjanst.locum@regionstockholm.se.
Tid: Torsdag, den 17 december 2020, kl. 14
Plats: Digitalt via Microsoft Teams
Kallade: Styrelsen för Locum AB
1. Öppnande av mötet och upprop
2. Godkännande av föredragningslista
3. Föregående styrelseprotokoll den 26 november 2020
4. Val av protokolljusterare
5. VD-rapport
6. Avtal om genomförande av fastighetsverksamhet mellan fastighets- och servicenämnden och Locum AB
(LOC 2020-0976)
7. Verksamhetsplan Locum AB 2021
(LOC 2020-0971)
8. Upphandling av elmäklare för handel av elkraft
(LOC 2020-0817) - Sekretess
9. Avgiftsfri parkering för vårdpersonal med anledning av coronapandemin
(LOC 2020-0347)
10. Yttrande över motion 2020:31 av Jens Sjöström m.fl. (S) om sociala och arbetsrättsliga krav vid upphandlingar
(LOC 2020-0690)
11. Yttrande över remiss Forsknings- och utvecklingsstrategi för Region Stockholm
(LOC 2020-0809)
12. Yttrande över remiss Life science strategi för Stockholmsregionen
(LOC 2020-0809)
13. Månadsrapport januari-oktober 2020 för Locum AB och fastighets- och servicenämnden (fastighetsverksamheten)
(LOC 2020-0100)
14. VD-beslut
(LOC 2020-0032)
15. Övriga frågor
16. Nästa möte