Locum vill använda statistikkakor/cookies i syfte att löpande förbättra webbplatsen. Samtycker du till det? Om du inte klickar på "Ja, jag samtycker" sätts endast de kakor som är nödvändiga för att webben ska fungera.
På grund av ett planerat driftstopp i Faciliate går det inte att felanmäla via webben (Weblord) klockan 09-10 onsdagen den 5 februari. För felanmälningar eller beställningar under den perioden går det bra att kontakta kundtjänst via telefon 08-123 172 00 eller kundtjanst.locum@regionstockholm.se.
Tid: Torsdag, den 25 februari 2021, kl. 14
Plats: Digitalt via Microsoft Teams
Kallade: Styrelsen för Locum AB
Mötet är avslutat.
Protokoll från styrelsemötet 2021-02-25.
1. Öppnande av mötet och upprop
2. Godkännande av föredragningslista
3. Föregående styrelseprotokoll den 28 januari 2021 samt protokoll från extra bolagsstämma per capsulam med aktieägaren i Locum AB
4. Val av protokolljusterare
5. VD-rapport
6. Årsredovisning Locum AB
(LOC 2020-0100)
7. Svar på skrivelse om relationen mellan fastighets- och servicenämnden och Locum AB
(LOC 2021-0068)
8. Yttrande över remiss Näringslivs- och tillväxtstrategi för Stockholmsregionen
(LOC 2021-0070)
9. Anmälan Beslutsordning LFS och Locum AB
(LOC 2021-0072, LOC 2021-0073)
10. VD-beslut
(LOC 2021-0011)
11. Övriga frågor
12. Nästa möte