Locum vill använda statistikkakor/cookies i syfte att löpande förbättra webbplatsen. Samtycker du till det? Om du inte klickar på "Ja, jag samtycker" sätts endast de kakor som är nödvändiga för att webben ska fungera.
På grund av en teknisk uppgradering som vi fått kännedom om med kort varsel, kommer många elbilsladdare på sjukhusen vara ur funktion 20-23 december. Detta gäller både personal- och besöksparkeringar.
Tid: Torsdag, den 25 mars 2021, kl. 14.00
Plats: Digitalt via Microsoft Teams
Kallade: Styrelsen för Locum AB
Mötet är avslutat.
Protokoll från styrelsemötet i Locum AB 2021-03-25.
Dagordning
Inledning
1. Öppnande av mötet och upprop
2. Godkännande av föredragningslista
3. Föregående styrelseprotokoll den 25 februari 2021
4. Val av protokolljusterare
5. VD-rapport
Beslutsärenden
6. Inriktningsbeslut Södertälje sjukhus – Anpassning av lokaler enligt Arbetsmiljöverkets krav
(LOC 2020-0595, LOC 2021-0102)
7. Upphandling avseende teknisk förvaltningsentreprenad för Karolinska sjukhusområdet i Solna
(LOC 2019-1120) - Sekretess
8. Upphandlingsstrategi delentreprenader avseende byggarbeten på Danderyds sjukhus byggnad 61
(LOC 2019-0073 ) – Sekretess
9. Förlängning av avgiftsfri parkering för vårdpersonal med anledning av coronapandemin
(LOC 2020-0347)
10. Försäljning av och godkännande av försäljningsvillkor för överlåtelse av Berga naturbruksgymnasium och fastigheten Västerhaninge-Berga 7:8
(LOC 2019-0721)
11. Försäljning och godkännande av försäljningsvillkor för fastigheten Stockholm Tegelbruket 4
(LOC 2019-0785) – Sekretess
12. Hyresrabatt på grund av Coronapandemin
(LOC 2020-0425)
13. Omfördelning av investeringsmedel 2021
(LOC 2021-0259)
Anmälningsärenden
14. Anmälan av resultat från styrelse- och vd-utvärdering
(LOC 2020-1048)
15. VD-beslut
(LOC 2021-0011)
16. Anmälan Yttrande över Remiss Promemoria Ordning och reda på avfallet
(LOC 2021-0260)
17. Anmälan Yttrande över Remiss – Samråd utvecklingsplaner för Kungens kurva, Vårby, Flemingsberg och Sjödalen-Fullersta med fokus på centrala Huddinge
(LOC 2021-0261)
18. Övriga frågor
19. Nästa möte