Locum vill använda statistikkakor/cookies i syfte att löpande förbättra webbplatsen. Samtycker du till det? Om du inte klickar på "Ja, jag samtycker" sätts endast de kakor som är nödvändiga för att webben ska fungera.
Tid: Torsdag, den 30 september 2021, kl. 14.00
Plats: Digitalt via Microsoft Teams
Kallade: Styrelsen för Locum AB
Mötet är avslutat.
Protokoll från styrelsemötet i Locum AB 2021-09-30.
Dagordning
Inledning
1. Öppnande av mötet och upprop
2. Godkännande av föredragningslista
3. Föregående styrelseprotokoll den 26 augusti 2021
4. Val av protokolljusterare
5. VD-rapport
Beslutsärenden
6. Delårsrapport inklusive prognos 2, aug 2021 för Locum AB och fastighets- och servicenämnden (fastighetsverksamheten)
(LOC 2021-0319)
7. Godkännande av försäljning av och försäljningsvillkor avseende fastigheten Stockholm Glaven 12
(LOC 2021-0312)
8. Yttrande över regionrevisorernas rapport ”Projektrapport 1/2021 Fastighets- och byggherreansvar för vårdens fastigheter”
(LOC 2021-0576)
9. Yttrande över remiss av Kollektivtrafikplan 2050
(LOC 2021-0494)
10. Upphandling avseende teknisk förvaltningsentreprenad för Karolinska sjukhusområdet i Solna
(LOC 2019-1120) - Sekretess
Anmälningsärenden
11. VD-beslut
(LOC 2021-0011)
12. Månadsrapport för januari-juli 2021 för Locum AB och fastighets- och servicenämnden (fastighetsverksamheten)
(2021-0319)
13. Skrivelse till Locums styrelse avseende parkeringen vid Norrtälje sjukhus
(LOC 2021-0807)
14. Övriga frågor
15. Nästa möte