Locum vill använda statistikkakor/cookies i syfte att löpande förbättra webbplatsen. Samtycker du till det? Om du inte klickar på "Ja, jag samtycker" sätts endast de kakor som är nödvändiga för att webben ska fungera.
På grund av ett planerat driftstopp i Faciliate går det inte att felanmäla via webben (Weblord) klockan 09-10 onsdagen den 5 februari. För felanmälningar eller beställningar under den perioden går det bra att kontakta kundtjänst via telefon 08-123 172 00 eller kundtjanst.locum@regionstockholm.se.
Tid: Torsdag, den 30 september 2021, kl. 14.00
Plats: Digitalt via Microsoft Teams
Kallade: Styrelsen för Locum AB
Mötet är avslutat.
Protokoll från styrelsemötet i Locum AB 2021-09-30.
Dagordning
Inledning
1. Öppnande av mötet och upprop
2. Godkännande av föredragningslista
3. Föregående styrelseprotokoll den 26 augusti 2021
4. Val av protokolljusterare
5. VD-rapport
Beslutsärenden
6. Delårsrapport inklusive prognos 2, aug 2021 för Locum AB och fastighets- och servicenämnden (fastighetsverksamheten)
(LOC 2021-0319)
7. Godkännande av försäljning av och försäljningsvillkor avseende fastigheten Stockholm Glaven 12
(LOC 2021-0312)
8. Yttrande över regionrevisorernas rapport ”Projektrapport 1/2021 Fastighets- och byggherreansvar för vårdens fastigheter”
(LOC 2021-0576)
9. Yttrande över remiss av Kollektivtrafikplan 2050
(LOC 2021-0494)
10. Upphandling avseende teknisk förvaltningsentreprenad för Karolinska sjukhusområdet i Solna
(LOC 2019-1120) - Sekretess
Anmälningsärenden
11. VD-beslut
(LOC 2021-0011)
12. Månadsrapport för januari-juli 2021 för Locum AB och fastighets- och servicenämnden (fastighetsverksamheten)
(2021-0319)
13. Skrivelse till Locums styrelse avseende parkeringen vid Norrtälje sjukhus
(LOC 2021-0807)
14. Övriga frågor
15. Nästa möte