Locum vill använda statistikkakor/cookies i syfte att löpande förbättra webbplatsen. Samtycker du till det? Om du inte klickar på "Ja, jag samtycker" sätts endast de kakor som är nödvändiga för att webben ska fungera.
På grund av ett planerat driftstopp i Faciliate går det inte att felanmäla via webben (Weblord) klockan 09-10 onsdagen den 5 februari. För felanmälningar eller beställningar under den perioden går det bra att kontakta kundtjänst via telefon 08-123 172 00 eller kundtjanst.locum@regionstockholm.se.
Tid: Torsdag, den 2 juni, kl. 14.00
Plats: Skärgårdssalen, Landstingshuset
Kallade: Styrelsen för Locum AB
Mötet är avslutat.
Styrelseprotokoll den 6 juni 2022.
Dagordning
Inledning
1. Öppnande av mötet och upprop
2. Godkännande av föredragningslista
3. Föregående styrelseprotokoll den 28 april 2022
4. Val av protokolljusterare
5. VD-rapport
6. Omvärldsanalys, möjligheter och risker 2023 Locum AB och fastighetsverksamheten i fastighets- och servicenämnden
(LOC 2022-0476)
Beslutsärenden
7. Tertialrapport inklusive prognos 1, april 2022 för Locum AB och fastighets- och servicenämnden (fastighetsverksamheten)
(LOC 2022-0002)
8. Yttrande över Rapport Nr 9/2021 Investeringsprocessen i praktiken
(LOC 2022-0193)
9. Förlängning av parkeringsundantag för anställda i Region Stockholm på av Locum AB förvaltade fastigheter under 2022
(LOC 2020-0347)
10. Yttrande över regionrevisorernas årsrapport 2021
(LOC 2021-0221)
Anmälningsärenden
11. VD-beslut
(LOC 2022-0006)
12. Månadsrapport för januari – mars 2022 för Locum AB och fastighets- och servicenämnden (fastighetsverksamheten)
(LOC 2022-0002)
13. Arbetstagarrepresentanter i styrelsen för Locum AB
(LOC 2022-0001)
14. Övriga frågor
15. Nästa möte