Locum vill använda statistikkakor/cookies i syfte att löpande förbättra webbplatsen. Samtycker du till det? Om du inte klickar på "Ja, jag samtycker" sätts endast de kakor som är nödvändiga för att webben ska fungera.
På grund av ett planerat driftstopp i Faciliate går det inte att felanmäla via webben (Weblord) klockan 09-10 onsdagen den 5 februari. För felanmälningar eller beställningar under den perioden går det bra att kontakta kundtjänst via telefon 08-123 172 00 eller kundtjanst.locum@regionstockholm.se.
Tid: Torsdag, den 24 mars, kl. 15.00
Plats: Serviceförvaltningen, Lindhagensgatan 98, plan 2
Lokal Slottsbacken
Kallade: Styrelsen för Locum AB
Mötet är avslutat.
Protokoll från styrelsesammanträdet 2022-03-24.
Dagordning
Inledning
1. Öppnande av mötet och upprop
2. Godkännande av föredragningslista
3. Föregående styrelseprotokoll den 24 februari 2022
4. Val av protokolljusterare
5. VD-rapport
Beslutsärenden
6. Planeringsbeslut gällande Södersjukhuset, Ny reservkraft - Sekretess
(LOC 2019-0818, 2021-0518)
Anmälningsärenden
7. VD-beslut
(LOC 2022-0006)
8. Anmälan av resultat från styrelse- och vd-utvärdering
(LOC 2021-1172)
9. Övriga frågor
10. Nästa möte