Locum vill använda statistikkakor/cookies i syfte att löpande förbättra webbplatsen. Samtycker du till det? Om du inte klickar på "Ja, jag samtycker" sätts endast de kakor som är nödvändiga för att webben ska fungera.
Beställningar av fastighetsnät läggs via Weblord, Locums gemensamma ärendehanteringssystem, istället för som tidigare via ett webbformulär.
Weblord är Locums system för beställning av Fastighetsnät där kunden enkelt kan se status för sitt ärende under hela processen. :
För Locum har det blivit enklare med ett gemensamt system för all ärendehantering, dock med olika inloggningar för drift och fastighetsnät.
Alla kan lägga en beställning via Weblord. Man loggar in med sitt kundnummer som man får från Locums teknikspecialister fastighetsnät eller från vår kundtjänst.
Det går inte att logga in med sitt HSA-id som man gör för driftärenden. Kundnumret är kopplat till den organisation ni tillhör, det vill säga fakturamottagare. Ni får endast beställa med kundnummer som är er egen organisationstillhörighet.
Locums Teknikspecialister Fastighetsnät