Locum vill använda statistikkakor/cookies i syfte att löpande förbättra webbplatsen. Samtycker du till det? Om du inte klickar på "Ja, jag samtycker" sätts endast de kakor som är nödvändiga för att webben ska fungera.
På grund av ett planerat driftstopp i Faciliate går det inte att felanmäla via webben (Weblord) klockan 09-10 onsdagen den 5 februari. För felanmälningar eller beställningar under den perioden går det bra att kontakta kundtjänst via telefon 08-123 172 00 eller kundtjanst.locum@regionstockholm.se.
Tid: Onsdag, den 29 januari 2025, kl. 14.00
Plats: Stortorget, Lindhagensgatan 98
Kallade: Styrelsen för Locum AB
Dagordning
Inledning
1. Öppnande av mötet och upprop
2. Godkännande av föredragningslista
3. Val av sekreterare för 2025
4. Föregående styrelseprotokoll den 11 december 2024
5. Val av protokolljusterare
6. VD-rapport
Beslutsärenden
7. Arbetsordning för styrelsen samt instruktion för verkställande direktören i Locum AB
(LOC 2025-1324)
8. Riktlinjer för Locum AB:s och Landstingsfastigheter Stockholms finansiella verksamhet 2025
(LOC 2024-1160)
9. Översyn av avtal avseende genomförande av fastighetsverksamhet
(LOC 2025-1325)
10. Inriktningsbeslut för förstärkt infrastruktur för helikoptertransporter
(LOC 2024-1216)
11. Planeringsbeslut avseende byggnad L9 vid Karolinska Universitetssjukhuset i Solna
(LOC 2024-0343)
12. Fastställande av Solcellstrategi
(LOC 2024-1148)
13. VD-beslut
(LOC 2024-0001)
Övrigt
14. Styrelseutvärdering samt utvärdering av VD 2024
(LOC 2025-1326)
15. Övriga frågor
16. Nästa möte äger rum den 20 februari.